I see the sun rising




And all you see is its fall, fall, fall

Personligen så tycker jag att det är mycket snyggare med svartvita bilder,men det beror helt på vad som sker i bilden.Till exempel naturbilder,där föredrar jag svartvita bilder men det hela handlar om hur mycket saker som finns i bilden.Om det är en tät skog och det är och det existerar saker framför skogen,då kan hela bilden bi rörig om man gör om den i svartvitt,men det hela beror på hur man gör den till svartvitt.
Man kanske inte ska precis lägga hur mycket kontrast  som helst för då ser man inte riktigt vad det föreställer ibland.
Men detta är bara vad jag anser!

Kommentarer
Postat av: Johanna Christoffersson

Tycker också att svartvita bilder är snyggt :)

2012-04-25 @ 13:05:09
URL: http://rosaprickaar.blogg.se/

Write me something awesome?

Jag är:
I'll be back?

Min E-postadress: (detta ser bara jag)

URL/Jag finns på:

Nå,vad ville du skriva?

Trackback
RSS 2.0