Walking on a dream!


How can I explain?
Talking to myself!
Will I see again?

Att fotografera en bild i normal färg kan bli rätt så snyggt tycker jag men sen så finns det stunder då man tänker att svartvit effekt kanske skulle vara en bra idé för bilden man nyss tagit.Detta var ungefär ett sådant tillfälle.Och nej det är inte min katt,spelar ingen roll hur mycket jag än vill att det ska vara min,det är fortarande min brors katt.
Men ett tips när du fotograferar djur,fånga ögonblicket på en gång,stå inte och koncentrera dig i hundra år för då blir det bara situationen mer pressad och djuret tappar intresset,ta hellre flera bilder av samma objekt och välj sedan ut en bra bild!


Kommentarer

Write me something awesome?

Jag är:
I'll be back?

Min E-postadress: (detta ser bara jag)

URL/Jag finns på:

Nå,vad ville du skriva?

Trackback
RSS 2.0