Det Är Så Jag Säger Det





Den låten blir jag så glad över av så många olika anledningar.Men det finns en specill anledning,en som får mig att le för mig själv och känna mig jätteglad.Det Är Så Jag Säger Det med Håkan Hellström är en av mina favoritlåtar helt enkelt.
Inte bara för att den betyder något speciellt för mig utan för att den så fin.Visst Håkans texter är väl kanske inte världens mest peppande men uttrycka sig det är han mästare på i alla fall.

Idag är det i alla fall fredag vilket känns toppen.Dock blev det inte mycket fotografernade igår som jag lovade mig själv,men om man ligger med magvärk och illamående så vill man inte precis resa sig upp ur sängen.
Idag har jag bara ont i magen så jag kommer nog bara klämma i mig en Ipren och sedan traska iväg till skolan.
Det är tur att det bara är två lektioner idag och det är bara bild så det passar mig utmärkt.

Just det var det inte SMHI som utlovade regn och snö idag,pfft,vad hände med det egentligen? Om det är en sak jag vet så är det att man inte ska lita på allt som sägs under vädret,särskilt inte när det är sprängfint väder och sol här hemma hos mig just nu.
Så jag tänker gå iväg utan jacka till skolan och njuta av att det är så fint väder här.
Ha nu alla en bra fredag!


Kommentarer
Postat av: linda

sv: hihihi :)



sv: haha ja det var riktigt fint igår på eftermiddagen :) men inte nu :( <3 haha ;) men det ändras väll! <3



haha ja jag är jätte glad att jag ska få komma dit! så nu väntar jag bara på att dom ska höra av sig :)

haha absolut! <3



jag tror att det gick helt okej med np, jag valde den första street children ;) vet dock inte hur stavningen var, men men... det ska nog gå bra! vilken valde du då? och hur gick det??



ha en underbar fredag nu då!



saknar dig <3



massor med kramar till dig min underbara vän! <3

2012-05-04 @ 11:37:02
URL: http://www.froggi.bloggplatsen.se
Postat av: Hippieflickan

Hoppas du har en bra fredag :)

2012-05-04 @ 13:51:07
URL: http://hippieflickan.bloggplatsen.se/
Postat av: SOFIA

Hej! Har skrivit ett inlägg med lite klänningar. Det vore jättesnällt ifall du kunde skriva vilken du tycker är snyggast! ^^

2012-05-04 @ 16:18:43
URL: http://sofiasticated.blogg.se/
Postat av: SOFIA

Åh, tack för att du svarade :D

Kram!

2012-05-04 @ 17:35:44
URL: http://sofiasticated.blogg.se/
Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

fina bilder :)

2012-05-04 @ 17:44:13
URL: http://tjejenida.blogg.se/

Write me something awesome?

Jag är:
I'll be back?

Min E-postadress: (detta ser bara jag)

URL/Jag finns på:

Nå,vad ville du skriva?

Trackback
RSS 2.0