Kärleken väntar





Jaha då var det dags för den hemska orienteringen idag.Jag som trodde att när jag började gymnasiet så skulle jag få slippa orientering och sådanna här jobbiga dagar.Men nej,oj så fel jag hade.Det är dags för ännu en plågodag.
Hinner nog inte skriva så mycket för jag måste dra snart men jag slutar i alla fall efter att vi är klara och då uppdaterar jag lite mer.
Just det,vill också passa på att säga tack till alla er som kommenterar,ni är så gulliga och jag uppskattar verkligen det ni skriver,ska kanske ha en frågestund snart så börja gärna nu ladda med frågor,för inga frågor är ju för dumma...typ...
Nej måste gå nu,vi hörs!

Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

sv; hihi, inte mig! :D

2012-05-10 @ 16:28:01
URL: http://fotokobran.se

Write me something awesome?

Jag är:
I'll be back?

Min E-postadress: (detta ser bara jag)

URL/Jag finns på:

Nå,vad ville du skriva?

Trackback
RSS 2.0