Låt de komma!



Lördagsmorgon här hemma och jag sitter hemma själv.Pappa jobbar och mamma har åkt till mormor och morfar.Kommer nog hem ikväll så jag får vänta med att skaffa Photoshop till imorgon.Igår var jag så himla trött så jag slocknade framför hockeyn,halvsov i första perioden och sov som en stock genom hela andra och den tredje var jag klarvaken.
Haha har lite konstig energi ibland eller något sådant.

Just det,att bero på ingenting.Kent,musikgruppen,har börjat spelas väldigt mycket i mina hörlurar.Visst har jag gillat Kent och så men jag har aldrig riktigt tänkt "Wow vad bra de är" förrän nu.
Kan slänga upp en lista sen med de låtar som jag gillar bäst med Kent,där det är blandat med låtar från deras gamla och deras nya platta.

Nej man kanske ska ta och göra sig frukost och se på en film.Sedan får man väl ta och starta den här dagen,har inga direkta planer för idag vad jag vet.Kanske att man min syster skulle komma hit men har inte hört från henne.
Å andra sidan så är klockan bara 10.Finns inte så mycket mer att skriva nu än att vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: - T O V E -

hejsan, allt bra med dig?:)

2012-05-12 @ 13:57:36
URL: http://hjeertafotboll.blogg.se/
Postat av: Hippieflickan

Hoppas du har en bra lördag :) Låter verkligen mysigt med film när man äter frukost! Kram.

2012-05-12 @ 14:03:20
URL: http://hippieflickan.bloggplatsen.se/
Postat av: - T O V E -

sv;okej, blir nog att ligga hemma vid datorn och bara ha det tråkigt :)

2012-05-12 @ 14:45:28
URL: http://hjeertafotboll.blogg.se/

Write me something awesome?

Jag är:
I'll be back?

Min E-postadress: (detta ser bara jag)

URL/Jag finns på:

Nå,vad ville du skriva?

Trackback
RSS 2.0