Top 10 bästa låtar med Kent!

Jag lovade ju faktiskt att jag skulle lägga upp en lista med låtar ifrån Kent som jag tycker bäst om,och hör och häpna,här kommer den.En del är ifrån deras gamla plattor och en del är från deras nya.Så håll i hatten nu för nu ska ni få sjukt bra tips på grymt bra låtar!

Låt:                  Album:                År:                Ljud:

1. 999 - Jag Är Inte Rädd För Mörkret (2012)   LYSSNA HÄR

2. Petroleum - Jag Är Inte Rädd För Mörkret (2012)   LYSSNA HÄR

3.
Jag Ser Dig - Jag Är Inte Rädd För Mörkret (2012)   LYSSNA HÄR

4.
Tänd På - Jag Är Inte Rädd För Mörkret (2012)   LYSSNA HÄR

5.
Låt De Komma . Jag Är Inte Rädd För Mörkret (2012)   LYSSNA HÄR

6.
Skisser För Sommaren - En Plats I Solen (2010)   LYSSNA HÄR

7.
Ärlighet Respekt Kärlek - En Plats I Solen (2010)   LYSSNA HÄR

8.
Dom Andra - Vapen & Ammunition (2002)   LYSSNA HÄR

9.
Sverige - Vapen & Ammunition (2002)   LYSSNA HÄR

10.
Socker - Vapen & Ammunition (2002)   LYSSNA HÄR


Självklart finns det ju fler låtar som jag lyssnar på än bara de här 10 men om jag måste favorissera endast 10 så är det de här som hamnar på listan.
Tips! Om ni klickar på "Lyssna Här" så kan ni lyssna via spotify!


Kommentarer
Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, jag lyssnar på musik :)

hihi, ja :) Säg bara till när du följt mig (@carrozheng) så följer jag dig ^^ Glöm inte heller att skriva vad du heter!

2012-05-13 @ 00:40:45
URL: http://four.blogg.se/
Postat av: Sandra

YEY KENT!

Tackar så mycket, detsamma!:D Åh tack!

KRAM

2012-05-13 @ 16:14:02
URL: http://sandrialas.blogg.se/

Write me something awesome?

Jag är:
I'll be back?

Min E-postadress: (detta ser bara jag)

URL/Jag finns på:

Nå,vad ville du skriva?

Trackback
RSS 2.0