Heaven's on fire!



Bilden är ju som ni ser tagen vid den här tiden på året,dock så var det ju valborgsmässoafton och det är det ju inte riktigt än.Man skulle kunna säga att det är en frysbild men jag fotade faktiskt bara med en automatiskt inställning så jag har faktiskt ingen aning.
Vissa dagar när jag fotograferar så orkar jag verkligen inte hålla på att krångla med olika inställningar,även om det är inställningarna som gör det så roligt att fotografera.Men ibland så känner man bara "Nej nu får kameran sköta inställningarna så letar jag upp ett bra ställe att fota på".
Men det är bara ibland,sen kanske man leker lite med inställningarna och testar nya grejer.


Kommentarer
Postat av: Heldem

Fina bilder! :)

2012-04-30 @ 22:40:05
URL: http://heldem.devote.se/

Write me something awesome?

Jag är:
I'll be back?

Min E-postadress: (detta ser bara jag)

URL/Jag finns på:

Nå,vad ville du skriva?

Trackback
RSS 2.0