Ingenting står över mig!





Jag är mig själv och det är jag jävligt nöjd med.Jag har min stil och jag trivs galet bra med den.Jag kanske är flummig och lite konstigt ibland men vem är inte det.Efter att ha gått igenom ganska många jobbiga saker är jag så stark idag att jag kan stå här idag och säga så.Att jag är nöjd med mig själv,att jag ser ganska söt ut om jag tittar mig i spegeln.
Men det finns ju såklart dagar då man verkligen inte känner så.Och som sagt,vem känner inte så.

Många är så duktiga på att klanka ner på sig själva.De är så sjukt duktiga på att säga "Nejmen usch vad tjock jag är" och sedan titta mot någon annan för att få ett motsvar.
Personligen svarar jag inte på sådana kommentarer,om de själva vet att de är smala så behöver de inte stå och säga att de är tjocka bara för att de måste få höra att de är smala.
Det är bara löjligt och de är man inte särskilt trygg i sig själv enligt mig.

Den här låttexten får mig verkligen att bli peppad.Den heter Ingenting Står Över Mig av Norlie & KKV,sjukt bra är den också men det är texten jag fokuserar mest på!

Högt över molnen, flyger fram
landar på månen, ryker damm
ibland, känner jag mig ultimat
hundra armar, multitask

Oövervinnerlig där orden försvinner
ifrån jorden jag springer till
solen i himlen min
fly-mode som en satellit
stark så det sticker, akvavit

Jag är här och jag existerar
från botten till toppen, leviterar
inga krav på nån tur i längden
för jag kommer alltid vara en superhjälte
Ja, jag kommer alltid vara en superhjälpte (superhjälte)
jag är född som en superhjälte

Det känns som att ibland, när jag står fast
så växer jag, ingenting står över mig
jag vill känna känslan av att vara där
ingenting kan stoppa mig

Jag känner det nu, jag står på toppen och jag tittar ner
Jag känner det nu, jag står på toppen och jag tittar ner

Du kan inte följa mina fotspår
sanningen vill ut, kan inte göra det jag motstår
skulle vilja berätta vad det beror på
backar för de bästa, trampa inte på min stortå

Jag är inte den där personen du tror jag är
inte nog av vingar över mina skor jag bär
ett övernaturligt fenomen
du kan inte blocka mig, du tänker fel
för jag är så fly att jag svävar iväg
och jag älskar det här, sätter jag lever som en superman
ladda, sikta, skjuts jag fram (fram, fram, fram, fram)
ladda, sikta, skjuts jag fram (fram, fram, fram, fram)
ladda, sikta, skjuts jag fram (fram, fram, fram, fram)

Det känns som att ibland, när jag står fast
så växer jag, ingenting står över mig
jag vill känna känslan av att vara där
ingenting kan stoppa mig

Jag känner det nu, jag står på toppen och jag tittar ner
Jag känner det nu, jag står på toppen och jag tittar ner

Vi stiger mot skyn, till en plats, där jag ser allt
och tiden flyger förbi och jag kan, jag kan se allt

Står på toppen, jag är stark
båda benen på stadig mark
inga misstag, snubblar ej
ingenting som kan rubba mig

Känner styrkan inifrån
och vi lever i symbios
stärker vi bandet som håller oss samman
när samman vi faller, tillsammans vi står

Det känns som att ibland, när jag står fast
så växer jag, ingenting står över mig
jag vill känna känslan av att vara där
ingenting kan stoppa mig

Jag känner det nu, jag står på toppen och jag tittar ner
Jag känner det nu, jag står på toppen och jag tittar ner


Kommentarer

Write me something awesome?

Jag är:
I'll be back?

Min E-postadress: (detta ser bara jag)

URL/Jag finns på:

Nå,vad ville du skriva?

Trackback
RSS 2.0