Seg dag!



Har varit en helt sjukt seg dag idag så har verkligen inte orkat lägga upp något nytt tills jag kände nu att det kanske var dags att uppdatera er lite.
De flesta ska väl upp tidigt imorgon för att pallra er till jobbet eller till skolan,de flesta utom jag.Mohahah,är ledig imorgon med,dock för att mina två lektioner är inställda,vet inte om jag ska jubla eller känna miig irriterad.Men då får jag i alla fall tid till en härlig promenad imorgon.

Bilden är tagen förra året så det är egentligen inget speciellt med den förutom att jag bara gillar den.Använde en automatisk inställning har jag för mig,som sagt ibland är det okej att fuska lite.Men imorgon,om vädret håller i sig,så blir det mer bilder.


Kommentarer

Write me something awesome?

Jag är:
I'll be back?

Min E-postadress: (detta ser bara jag)

URL/Jag finns på:

Nå,vad ville du skriva?

Trackback
RSS 2.0