The '59 sound




Tagen idag med min Nikon D3100

Torsdag måste vara den mest onödiga dagen på hela veckan.Varför måste man sega sig igenom en trist dag innan man får komma hem och njuta utav att det är fredag imorgon.Åh orkar inte med torsdagar.Det är alltid någon som lyckas förstöra min dag.I det här fallet så var det min otroligt tröga mattelärare.
Jag vill inte låta som världens jävla klagobrud men ni skulle också bli såhär om ni hade världens sämsta mattelärare.
Visst jag kanske inte bidrar så mycket jag heller men jag kan i alla fall förklara för mina kompisar på ett bra sätt när de behöver hjälp.Oturligt nog så har inte min mattelärare fått den gåvan,vilket är synd och det gör såklart att man får F i hela kursen.

Hur som helst för att återgå till lite mer viktiga saker,måste fotografera med en analog systemkamera idag för min bildlärare hade råkat lägga ut min kamera i korridoren.Så antagligen har någon elak person varit där och pillat så nu har antagligen filmrullen drabbats av ljus då lockket inte varit stängt ordentligt.
Och om filmrullen drabbas av ljus så blir bilderna förstörda går ej att framkalla.
Skitroligt då jag måste börja om från ruta 1 igen.
Åh!!! Som sagt,denna dagen kunde man ju ha hoppat över.Jaja det är som det är nu,går inte att göra åt.

Kanske märks att jag är hugrig som ett djur och som tur är så ska vi väl äta middag snart.Är så glad att mamma kände för att göra sin asgoda kyckling med ris idag,är grymt sugen på den.Känner också att jag har sug efter sötsaker men det är ett annat problem,tänker visa min magvärk och mina sockerspöken att jag är stark nog att avstå och inte ta något förrän på lördag.
Ibland är det sjukt jobbigt att vara tjej för det är så mycket vi alltid har problem med,är det inte det ena så är det andra.
Nej jag måste verkligen sluta klaga nu men kände att jag behövde få ur mig en hel del.
Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: SOFIA

Oki, då ska jag kolla :) Jag heter Sofiasticated där!

Förresten har jag lagt ut lite USA bilder i bloggen så det vore kul ifall du kollade :D



2012-05-03 @ 18:00:12
URL: http://sofiasticated.blogg.se/
Postat av: SOFIA

Tack, följer dig med :D



- Haha, ja allting i Vegas är ju bara uppbyggt och typ fake! ;)

2012-05-03 @ 18:10:09
URL: http://sofiasticated.blogg.se/
Postat av: linda

håller med dig vännen att torsdgar är jobbiga ;) men för mig är det fredagen som är jobbigast... för vi har as tråkiga och svåra\jobbiga lektioner då :(



haha!



puss! :) <3

2012-05-03 @ 21:20:36
URL: http://www.froggi.bloggplatsen.se

Write me something awesome?

Jag är:
I'll be back?

Min E-postadress: (detta ser bara jag)

URL/Jag finns på:

Nå,vad ville du skriva?

Trackback
RSS 2.0