The Show Goes On!





Tänkte jag skulle slänga upp en bild på min omtalade OnePiece.Åh den är så sjukt mysig,vill typ inte gå i något annat här hemma.Bytte om direkt när jag kom hem och lade mig i sängen med datorn i knäet. Så himla avkopplande.

Om jag fick bedömma mellan en skala på 1-10 där 1 är omysig och 10 supermysig,så skulle den lätt hamna på en 9 eller 10.Den är så mjuk och varm så man känner sig som en nallebjörn som luffsar runt här hemma.
Så kan starkt rekommendera den.Dock vill jag bara säga att den definitivt inte är äkta men OnePiece som OnePiece enligt mig.


Kommentarer
Postat av: Wilma

sv: Jaha vad kul! Har bara varit i skolan, tänkte gå ut & springa nu, själv då? Snygg one piece btw, hihi! (:

2012-05-07 @ 16:36:02
URL: http://wilmape.blogg.se/
Postat av: Emelie Lindholm

Hej josefine. Din nya blogg är jättefin. Du har coola bilder och coola inlägg. Snygg onepice du har där på din bild. Kram emelie lindholm

2012-05-11 @ 21:37:43
URL: http://terese001.bloggplatsen.se

Write me something awesome?

Jag är:
I'll be back?

Min E-postadress: (detta ser bara jag)

URL/Jag finns på:

Nå,vad ville du skriva?

Trackback
RSS 2.0